Jak mam ustawić rachunek bankowy mojej firmy?

1. Przejdź do: USTAWIENIA -> FAKTURY i w sekcji Rachunki bankowe kliknij na Dodaj rachunek.

2. Po uzupełnieniu w formularzu danych konta bankowego, kliknij w przycisk Dodaj rachunek.

3. Po zapisaniu konta będzie ono widoczne na liście w ustawieniach – można je stąd edytować.

4. Wciśnięcie zaznaczonej ikonki spowoduje, że dane konto będzie używane na fakturach jako domyślne.

5. Podczas wystawiania faktury zapisane konto jest widoczne na liście rozwijanej podpisanej Rachunek bankowy.

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem :)